Betalingen

CZ, Delta Lloyd, OHRA

Bent u verzekerd bij CZ, Delta Lloyd of de OHRA dan wordt de nota van de behandeling rechtstreeks gedeclareerd bij uw zorgverzekeraar. Indien u dit niet wenst dan kunt u dat bij ons aangeven. In dat geval krijgt u de nota thuis via Fa-med.

Fa-med

Bent u niet verzekerd bij bovenstaande zorgverzekeraars dan krijgt u de nota thuis. De nota van de behandeling wordt verstuurd door Fa-med. U dient de nota aan Fa-med te betalen. De nota kunt u dan bij uw verzekering indienen voor uw eventuele vergoeding. Fa-med hanteert een betalingstermijn van 30 dagen. Een tijdige betaling voorkomt verhoging van uw nota. Heeft u vragen over uw nota of bent u niet in staat uw nota tijdig te betalen? Dan kunt u terecht op www.notavanfamed.nl.

U kunt ook contact opnemen met Fa-med via telefoonnummer 0900 0885 (€ 0,15 per minuut). Dit nummer is op werkdagen bereikbaar van 08:00 tot 18:00 uur. Een nieuw origineel van uw nota kunt u opvragen via telefoonnummer 0900 0882 (€ 1,30 per gesprek).

Vragen over de rekening

De nota’s van uw mondhygiene behandeling worden naar factoringmaatschappij Famed gestuurd. Indien u een tandartsverzekering heeft, dienen zij dit bij uw zorgverzekeraar in. Voor het restant wat niet vergoed wordt, krijgt u van Famed nog een nota. Bent u uw rekening kwijt? Of heeft u andere vragen, dan kunt u telefonisch contact opnemen met Famed op telefoonnummer: 0900 0885. (€ 0,15 per minuut). Dit nummer is op werkdagen bereikbaar van 08:00 tot 18:00 uur. Een nieuw origineel van uw nota kunt u opvragen via telefoonnummer 0900 0882 (€ 1,30 per gesprek).